fredag 6 februari 2009

Födelsedag och avsaknad av hormoner


Idag fyller lilla tanten år. Fyra stycken! Men barnen är hos sin pappa denna vecka, så jag mjauar grattis genom datormaskinen. MJAAAAAUUUUU!!!!!!! Observera att bilden är gammal, jag är nog nästan dubbelt så gammal nu.
Veckan som gått har varit hård. Mina hormoner är liksom.... borta. Mystiska känslor av vår och förälskelse som bortblåsta. Allt skedde i samband med ett vidunderligt rus, var hög som ett hus en hel dag. Tanten påstår att jag inte kunde hoppa, lutade nosen mot golvet och snörvlade. Pinsamt. Någon har dessutom rakat mig på magen.
Som tur är har Saskia funnits med vid min sida, badkarsslurpet är lika intressant som någonsin förr och nu är vi i skogen på lantresidenset, vid brasan. Livet går vidare.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hello, Gafsan. My man, my lady, and I wish you a rapid recovery. I suffered the same embarrassment many years ago, but that is long forgotten, and my life has been good with very little responsibility.

We also wish little lady a very happy birthday.

americat Sammy