lördag 25 juli 2009

Adoptivbarn


Tanten tycker att jag vill ha en kompis, så hon for iväg och förhandlade om adoption av detta knyte. En liten tuss. Min blivande surrogatbebis, gostrasa, slagpåse, sidekick. Ja, ja, vi får se hur det blir med den saken.
För att förstärka tantens övertygelse om att hon tänker rätt gosar jag lite extra med min myntamus.

Tanten försäkrar att den kommer från goda familjeförhållanden, och i princip redan kan allting. Skönt, då kan vi gå in på väsentligheterna med en gång i Gafsans akademi för världens bästa katter.

Här håller lillfarbrorn i nåt syskon till tussen. Tur att vi inte får den, jag skulle få epileptiska anfall av alla ränder... Fast tanten tyckte den var fin också.
Lilla tussen ska bli lite större först och anländer i slutet av augusti.

Inga kommentarer: